susupetal art gallery

Taivas/Sky

Posted in digital art, digital fun challenge, elämä/life, ihminen/mankind by susupetal on tammikuu 12, 2011

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Digital Fun Challenge #11 taivas-sky

 

 

18 vastausta

Subscribe to comments with RSS.

  1. BLOGitse said, on tammikuu 12, 2011 at 5:35 pm

    Toivottavasti tama taivas antaa toivoa…
    Hieno tyo!

  2. Mick Mather said, on tammikuu 12, 2011 at 6:50 pm

    I see that you etched your name into the brick wall. Feisty!

    • susupetal said, on tammikuu 12, 2011 at 8:48 pm

      But of course, Mick! I have a lot of time to spend…

  3. kiirepakolainen said, on tammikuu 12, 2011 at 7:40 pm

    Nimesikin olet kaivertanut tiiliseinään, huh! Tulee mieleen filmi Pala taivasta, pala maata! Ja tiiätkös, mulla on nyt just tollanen olo, vaikka taivasta enemmän näkyykin, kun hittolainen jalka on kipee ja meiän hissi on jo kolmatta päivää pois käytöstä, rikki! Olen siis vankina täällä tornissa….keletana! Minä en ole seiniin kaivertanut, olen rääkännyt uutta konettani……

    • susupetal said, on tammikuu 12, 2011 at 8:49 pm

      No, tuo vankila sitten kuvaakin sinun oloasi tällä hetkellä, Kiirepakolainen. Toivottavasti hissi saadaan pian korjatuksi.

  4. miiwi said, on tammikuu 12, 2011 at 8:23 pm

    Siellä jossakin se on , niin sinisenä ja houkuttelevana.

  5. Varjo said, on tammikuu 13, 2011 at 2:20 am

    Voisitko ommella minulle verhot? En kestä nähdä aurinkoa enkä halua kuulla linnunlaulua. Ne muistuttavat minua siitä, kuinka kuollut olen.

    • susupetal said, on tammikuu 13, 2011 at 6:27 pm

      Varjo, minä en osaa ommella, pelkään ompelukonetta…😦

  6. hpy said, on tammikuu 13, 2011 at 11:03 am

    Taivas on sininen… meilla harmaa ja vetta vuotava.

  7. Leijonainen said, on tammikuu 13, 2011 at 6:48 pm

    Täällä puiden alla taivasta näkyy yhtä vähän, mutta näkyy kuitenkin. Olisi lähdettävä ulos ja liikkeelle, niin näkisi enemmän, mutta täällä vällyjen sisällä on niin lämmintä ja rauhallista. Kyllä minä huomenna…tule sinäkin…

  8. Kutuharju said, on tammikuu 17, 2011 at 8:28 pm

    On se siellä jossain. Aika kaukana ja ulottumattomissa vielä, mutta kyllä se sieltä vielä laskeutuu…

  9. lepis said, on tammikuu 22, 2011 at 7:10 pm

    Kuutamo työntyy raosta jos pienimmästä. On voimakas kuva, on!


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

