susupetal art gallery

Keltasilmäinen nainen/Woman With Yellow Eyes

Posted in öljy/in oil, ihminen/mankind, omakuva/self portrait, värit/colors by susupetal on kesäkuu 12, 2009

yellow eyes

öljy-in oil

EI MYYNNISSÄ

12 vastausta

Subscribe to comments with RSS.

  1. savisuti said, on kesäkuu 13, 2009 at 11:35 am

    Hieno, näenkö hienoista kauhua vai valvomisen jälkiäkö nämä ovat? Tämä sopisi hyvin aloittamaan Luovan lauantain uuden haasteen!

    • susupetal said, on kesäkuu 13, 2009 at 11:39 am

      Mikäs siellä on haasteena, pitääkin mennä katsomaan, Savisuti.

  2. Elegia said, on kesäkuu 13, 2009 at 12:04 pm

    Wow, minulle tuli vahva olo zombien läsnäolosta! Ihan mieletön ja tarkoitan sitä! My kind of art! Oleko alkanut maalata öljyväreillä? Kannattaa ehdottomasta jatkaa!

    • susupetal said, on kesäkuu 13, 2009 at 12:19 pm

      Joo, ostin värit tuossa jokin aika sitten. Mielenkiintoista tehdä jotain ”käsillä”, eikä aina koneella. Tekniikasta minulla ei ole hajuakaan, mutta ei se haittaa (minua). Tekemisen ilo on tärkeämpää.

  3. Uuna said, on kesäkuu 13, 2009 at 5:13 pm

    Vahvaa ja rohkeaa siveltimen rytmiä! Siitä pidän eniten.

    • susupetal said, on kesäkuu 13, 2009 at 5:34 pm

      Minä olen sellainen lankkuaitamaalari, Uuna, ei mitään yksityiskohtaisempaa.

  4. Mick Mather said, on kesäkuu 13, 2009 at 5:23 pm

    :O

  5. hirlii said, on kesäkuu 14, 2009 at 11:22 am

    Kissanainen, ihan selvästi.

  6. hoover said, on kesäkuu 16, 2009 at 1:06 am

    Ihanan vahvoja, varmoja ja voimakkaita siveltimenvetoja, joissa on itsessään rakennetta. Alkaa sivellinsormia syyhytä tuo sinun kuvasi. Tosin mun tyyli maalata on semmoinen siloitteleva ja nuoleva, ihailen tuommoista varmaa siveltimenjälkeä, mutta mun työni aina jotenkin nuoltuu sileiksi ja kadottaa semmoisen spontaniuden.

    • susupetal said, on kesäkuu 17, 2009 at 10:19 pm

      Minä taas olen sellainen lankkumaalari, Hoover, en jaksa yksityiskohtia.


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

